Till minne av dig Hilda

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Hemma igen!

Av Narin Dezz - 23 mars 2011 20:16

Hejhej!


Nu är jag hemma igen! Jag har varit på minneskonserten. Den var jätte fin! Jag filmade ingenting så att ni kan få se men jag tog lite bilder! Jag han inte ta så mycket bilder för att jag var så ledsen! Det kom jätte mycket tårar! Både från mig och Pontus! Vi var båda jätte ledsna. Pontus hörde nogon mumla nogåt! Det lät som att den sa: Men..Jag skulle ju också sta där! Jag skulle också vara där och sjunga! Det blev också runngång precis innan de skulle sjunga Gabriella sång! Den sången är Hildas favorit sång och hon skulle vara med och sjunga den! Det var lite läskigt att det blev det just då!! Men konserten i helhet var jätte fin! Lotta är våran musik lärare! Vi går till ST:Ilian varannan fredag och har musik! Hela klassen! Hon var där och spelade piano! Det var såå fint när hon spelade till Gabriella sång! Jag kommer alltid att sakna Hilda Malm! Men jag vet att hon är här med oss fast vi inte kan se henne! Hon kan iallafall se oss och hålla koll på oss! Det känns såå skönt att veta att hon tittar! De sjöng ganska många sånger! De sjöng: Utan dina andetag, Is it true, Ack ack ack min ros försvann, When you say nothing at all, Gabriellas sång, Flickan och kråkan, Since you been gone, My immortal, Broken och You raise me up! Allt var såå fint! Jag har en bild i huvudet som jag alldrig vill släppa!! Det är bilden när jag kan se hilda komma ner från den lilla gången på pelle konserten! Nu kan jag bara minnas. Jag kan alldrig mera känna hennes närhet å ja det finns inga ord. Jag kan alldrig förklara hur jag känner! Det kan jag bara känna! Jag kan inte dela det för jag vet inte hur jag ska förklara! Det kan gå genom att skriva en låt! Men det får jag göra senare! På minnes konserten så kunde jag verkligen känna hennes närhet! Den bara fanns där! Jag kände hur nogån tog på mi axel men när jag tittade dit så var det ingen där!! Så det måste ha varit du Hilda! Det kan inte ha varit nogån annan!!! Det kan bara vara du! Du måste ha sett hur ledsna vi var att du kom till oss och tröstade! Men jag vet ju inte om det var bara jag eller om det var flera som kände din närvaro. Det kan kag nog inte få svar på! Eller kan jag?? Det kan bara ni läsare svara på! Så jag hoppas att ni gör det. Jag ska ladda ner bilder på konserten så fort mamma kommer hem! JAG VILL HA DIG TILLBAKS HILDA DET HÄR FÅR BARA INTE VARA SANT!!!!! Jag har älskat dig sen första gången jag såg dig!! Och när du öppnade munnen och börgade sjunga. Ja det var så vakert!! Nu kan jag bara minnas.. Det känns så konstigt! Att jag inte kan höra dig skratta jag kan inte höra dig prata. Det är så typiskt verför just du?? Konserten idag var egentligen en helt vanlig konsert! Men nu när detta hände vill eleverna att det skulle bli en minnes konsert! Och då blev det så! Det var tur! För jag fick släppa på hjärtat nu! Det var så skönt att låta tårarna rinna!


Ha det så bra! Kram//Dezz <33

 
 
Ingen bild

Pontus

24 mars 2011 14:37

Hej alla! Ja det var en fin konsert! Men när det skulle spela my immortal så kunde jag inte hålla kvar gråten längre! Jag stor grina! Skulle inte dezz mamma varit med så skulle jag inte ha klarat mig igenom hel konserten. det finns inte ord till hur mycket jag saknar hilda! Vi var inte bästa vänner men endå, det var en jätte fin kväll som jag sent kommer glömma. JAG SAKNAR DIG HILDA VARFÖR VAR DET DIN TUR ATT FÖRSVINNA FRÅN DENNA JORD!!!?? DU BETTYDE MER FÖR MIG ÄN NÅGON ANNAN I DEN KÖREN! M.V.H Pontus.

Narin Dezz

26 mars 2011 09:01

Hej pontus! Ja det var en fin kväll! Jag börgade inte gråta fören jag satte mig hos mamma! Då kunde jag sammtidigt få tröst! Ha det så bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Narin Dezz - 2 februari 2013 13:36

I dag är det 2 år sedan du lämnade oss. Mina tankar går till dig och din familj, jag hoppas att du har det bar där du nu är Hilda! Jag saknar dig      ...

Av Narin Dezz - 3 februari 2012 19:35

Ja, idag var det ett år sedan jag och narin skapade denna minnes blogg. Vi har eller jag har inte varit så aktiv så mycket på senaste tiden... Det har lixom inte funnits så mycket att skriva om.. Men nu tycker jag att det är dax att starta upp den på...

Av Narin Dezz - 2 februari 2012 20:25

Ett år har redan gått. Sen den dagen, den dagen jag alldrig kommer glömma.. Jag minns allt så väl! Hur vi gick till bacho hallen med skolan. Våran lärare sa att en tjej i 15 års åldern hade blivit påkörd och dött. Senare på eftermiddagen var jag på v...

Av Narin Dezz - 1 februari 2012 18:07

Ja, nu är det snart ett år sedan du försvann.. I morgon kommer jag att tänka på dejj! För då var det ett år sedan. Jag har alldrig slutat tänka på dejj. Men ibland har jag lixom bara stänkt av.. Jag orkar lixom inte alltid... Men du kommer alltid ha ...

Av Narin Dezz - 1 februari 2012 18:07

Ja, nu är det snart ett år sedan du försvann.. I morgon kommer jag att tänka på dejj! För då var det ett år sedan. Jag har alldrig slutat tänka på dejj. Men ibland har jag lixom bara stänkt av.. Jag orkar lixom inte alltid... Men du kommer alltid ha ...

Presentation


Denna blogg har vi skapat till ett minne av Hilda Malm. En 15 årig ficka som dog i en olycka. Vila i frid vår ängel..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Kände du Hilda Malm?
 Ja, vi är familj
 Ja, vi var vänner.
 Ja, vi var jätte nära vänner.
 Nej, men jag vet vem det är.
 Nej.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Hilda Malm


Ovido - Quiz & Flashcards