Till minne av dig Hilda

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Så iriterande!

Av Narin Dezz - 2 augusti 2011 19:29

Vf lämmna dumma komentarer?? Idag när jag loggade in så såg jag en komentar som verkligen gjorde mig lessen! Den som komenterade skrev så här: Vilken människa är så desperat efter uppmärksammhet så att den använder en död människa för att få uppmärksamhet?? Jag blev jätte ledsen!! Jag vill bara att ni som läser bloggen ska veta att det känns! Det är inte bara en komentar för mig! Det är någonting som känns i mitt Hjärta! Så tänk efter innan ni komenterar!! Jag säger inte så till de som inte skriver så. Utan jag säger det till den som komenterade så! DEN KÄNNS!! TÄNK PÅ DET! 


//Dezz

 
 
Ingen bild

emm

14 september 2011 10:52

sjukt att någon kan skriva så :O

Narin Dezz

19 september 2011 19:54

Tack för ditt stöd!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Narin Dezz - 2 februari 2013 13:36

I dag är det 2 år sedan du lämnade oss. Mina tankar går till dig och din familj, jag hoppas att du har det bar där du nu är Hilda! Jag saknar dig      ...

Av Narin Dezz - 3 februari 2012 19:35

Ja, idag var det ett år sedan jag och narin skapade denna minnes blogg. Vi har eller jag har inte varit så aktiv så mycket på senaste tiden... Det har lixom inte funnits så mycket att skriva om.. Men nu tycker jag att det är dax att starta upp den på...

Av Narin Dezz - 2 februari 2012 20:25

Ett år har redan gått. Sen den dagen, den dagen jag alldrig kommer glömma.. Jag minns allt så väl! Hur vi gick till bacho hallen med skolan. Våran lärare sa att en tjej i 15 års åldern hade blivit påkörd och dött. Senare på eftermiddagen var jag på v...

Av Narin Dezz - 1 februari 2012 18:07

Ja, nu är det snart ett år sedan du försvann.. I morgon kommer jag att tänka på dejj! För då var det ett år sedan. Jag har alldrig slutat tänka på dejj. Men ibland har jag lixom bara stänkt av.. Jag orkar lixom inte alltid... Men du kommer alltid ha ...

Av Narin Dezz - 1 februari 2012 18:07

Ja, nu är det snart ett år sedan du försvann.. I morgon kommer jag att tänka på dejj! För då var det ett år sedan. Jag har alldrig slutat tänka på dejj. Men ibland har jag lixom bara stänkt av.. Jag orkar lixom inte alltid... Men du kommer alltid ha ...

Presentation


Denna blogg har vi skapat till ett minne av Hilda Malm. En 15 årig ficka som dog i en olycka. Vila i frid vår ängel..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Kände du Hilda Malm?
 Ja, vi är familj
 Ja, vi var vänner.
 Ja, vi var jätte nära vänner.
 Nej, men jag vet vem det är.
 Nej.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Hilda Malm


Ovido - Quiz & Flashcards